Mezinárodní veletrhy módy a obuvi Styl a Kabo začaly v srpnu využívat sociální síť Facebook. Přidaly se tak do úzké skupiny firem, která v Česku tento marketingový nástroj využívá. Jak řekla ředitelka veletrhů Gabriela Vargová, cílem sociálních sítí je zvýšit povědomí o veletrzích a zefektivnit komunikaci se stávajícími i potenciálními klienty.
„Jsme moderním veletrhem, který se nebojí vyzkoušet něco nového. Sociální síť Facebook nám dává možnost oslovit nové cílové skupiny z řad potenciálních vystavovatelů, budoucích návštěvníků,“ řekla Vargová. Profil na sociální síti Facebook je v provozu asi tři týdny. Stránka má přes sto fanoušků. „Zatím evidujeme fanoušky především z řad módních návrhářů a lidí, kteří se o módu zajímají. Věříme ale, že postupem času se začnou k sociálním sítím přidávat i společnosti, které s módou obchodují,“ vysvětluje Vargová.
„Jsme moderním veletrhem, který se nebojí vyzkoušet něco nového. Sociální síť Facebook nám dává možnost oslovit nové cílové skupiny z řad potenciálních vystavovatelů, budoucích návštěvníků,“ řekla Vargová. Profil na sociální síti Facebook je v provozu asi tři týdny. Stránka má přes sto fanoušků. „Zatím evidujeme fanoušky především z řad módních návrhářů a lidí, kteří se o módu zajímají. Věříme ale, že postupem času se začnou k sociálním sítím přidávat i společnosti, které s módou obchodují,“ vysvětluje Vargová.
Celý článek...