Třetina českých firem zbytečně draze telefonuje
Brno, 10. ledna 2011 - Na 30 procent českých firem platí zbytečně drahé volání, právě na telekomunikačních službách by mohly snadno ušetřit. Vyplývá to z analýzy společnosti telco consulting zveřejněné v pondělí.
"Podle našich analýz platí zbytečně drahé volání 30 procent firem v České republice. Tento neradostný stav je dán tím, že majitelé a jednatelé nemají tolik času zabývat se optimalizacemi, studováním faktur za volání, sledováním novinek na trhu a při předložení nabídek některým z operátorů není v jejich silách rozpoznat různé kličky a porovnávat kalkulace s dalšími tarify," prohlásil Martin Stryk z telco consulting, která se specializuje na oblast telekomunikací.
Vzhledem ke krizi na trhu je podle Stryka právě nyní hlavní poptávka po optimalizaci všech nákladů, mezi něž patří právě náklady za komunikaci jak ve firmě, tak mimo ni. "Hloubkovými analýzami komunikace ve společnosti, rozborem fixních a mobilních linek a navržením optimálních tarifů dokážeme firmě uspořit s ohledem na její velikost více než 25 procent nákladů za komunikaci," poznamenal Stryk.
Expert na telekomunikace, tuzemská společnost telco consulting, odstartoval svoji činnost v závěru roku 2010. Společnost se zabývá hloubkovými analýzami mobilní komunikace ve firmách a návrhy optimálního, cenově výhodného řešení sladěného s potřebami zákazníků. Kromě poradenské činnosti připravuje například výběrová řízení na nejvhodnějšího dodavatele telekomunikačních služeb.
- Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou
- Co je to hromadný extrém? Na jakých faktorech to závisí?
- Jaké příslušenství byste měli používat pro svůj vůz