Tržby nákupního centra Olympia vzrostly o 22 procent

Tržby brněnského nákupního a zábavního centra Olympia vzrostly od ledna do června 2010 meziročně o 22 %, přičemž loňské otevření nové etapy zvýšilo tržby obchodů v pasáži o 37,9 %. Návštěvnost centra se za stejné období zvýšila ve srovnání s loňským rokem o 9,6 %. „Svůj podíl na vyšší návštěvnosti má nepochybně také nově otevřený Olympia park, který navštíví denně stovky rodin.

Olympia_1.JPG


Mírně se mění rovněž struktura zákazníků, přičemž přibývá zákazníků z Brna, což se projevuje zvýšením návštěvnosti také ve všedních dnech,“ uvedl k tomu Aleš Navrátil, jednatel společnosti Somerston Olympia CZ.


Související články:

Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou

Kvalita zdravotní péče a hodnota poskytovaná pacientům jsou měřeny nejen úspěchem nabízených léčebných metod, ale také pověstí v odvětví. Lema Dental Clinic zaznamenala mimořádný úspěch získáním ocenění „Nejlepší zubní klinika v Evropě“ v roce 2023. Nacházející se v srdci Istanbulu, Lema Clinic obdržela toto prestižní ocenění jako důkaz svých vysokých...