Lidé mohou dát hlas moderní firmě
Oborníci na marketingové strategie ze společnosti LifeWeb vybrali z desítek přihlášených firem ty nejzajímavější. Zaměřili se na vizi, webovou prezentaci a takzvaný identity corporate design (ICD). Nejpropracovanější materiály zaslaly firmy ECENTRE, FREEBONE a INFINITY. Zvláštní ocenění získala společnost OKD.
„Cílem soutěže je upozornit na nové trendy, které se v oboru firemní identity a webových prezentací objevily v posledních letech. Soutěžící mají možnost prověřit sílu své prezentace v porovnání s konkurencí, ale také odborně zanalyzovat efektivitu svých marketingových nástrojů,“ uvedl ředitel společnosti LifeWeb Petr Ludwig. Hlasování o vítězi potrvá do 15. listopadu.
- Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou
- Co je to hromadný extrém? Na jakých faktorech to závisí?
- Jaké příslušenství byste měli používat pro svůj vůz