Čeští podnikatelé si kvůli kondici berou na služební cesty i plavky
Praha, 13. července 2011 – Zprávy o rostoucím obvodu pasu a problémech s obezitou jsou v rozporu se skutečným stavem podnikajících Čechů. Těm totiž na fyzické kondici záleží tolik, že z domova neodcházejí bez plavek nebo sportovního oblečení – a to dokonce i když jedou na služební cestu! Více než 17 000 respondentům z více než 80 zemí byla položena otázka, co je nejneobvyklejší věc, kterou si běžně berou s sebou na služební cestu.
Téměř třetina (31 %) českých podnikatelů uvedla, že nedílnou součástí jejich cestovního vybavení je sportovní oblečení. Tyto výsledky pochází z nového průzkumu od společnosti Regus, která se specializuje na pronájem pracovních prostor.
Pokud se týká globálních dat, plavky nebo sportovní oblečení si s sebou bere více než čtvrtina (27 %) respondentů z celého světa. Po této nejčastější odpovědi následovala fotografie rodiny (16 %) a dárek pro hostitele (15 %), což ukazuje, jak má „lidský faktor“ i v dnešním hektickém světě na podnikání nezanedbatelný vliv.
Mezi další neobvyklé odpovědi patřily: joystick, pes nebo polštář! K osobním věcem, které lze najít v cestovních zavazadlech, patří dokumenty o pojištění, které si s sebou vozí 31 % Čechů a cestovní průvodce, kterého si na cestu balí 22 % dobrodružně založených respondentů pro případ, kdyby zbyl čas na prohlídku památek.
Garry Gürtler, viceprezident pro střední a východní Evropu společnosti Regus říká: „Bylo zjištěno, že lidé si s sebou na služební cesty berou neobvyklé a zajímavé věci – od sportovního vybavení až po oblíbené potraviny a předměty. Tyto věci často ukazují, jak mezi sebou v dnešním náročném pracovním prostředí soupeří osobní a pracovní život. Hranice mezi prací a osobním životem se stírá a stále více lidí má potřebu brát si s sebou na cesty kousek domova. Může to být způsobeno také tím, že díky flexibilním pracovním úvazkům lidé stále více střídají nejrůznější pracovní prostory, takže si s sebou rádi berou věci, které jim připomínají domov, ať jsou kdekoliv.
„Flexibilní pracovní úvazky budou stále častějším jevem – z hlediska pracovních hodin i z hlediska lokalit, které tento typ práce umožňují. Zaměstnanci tak mohou maximalizovat svůj volný čas a v práci zase mohou předvést lepší nasazení. Tisíce firem začínají využívat videokomunikaci, aby nemusely podnikat zbytečné služební cesty, takže v budoucnosti můžeme počítat s tím, že Češi si nebudou muset na cesty brát své plavky tak často!“
Předměty, které nemají žádnou spojitost s podnikáním - Česká republika:
Plavky / sportovní oblečení 31 %
Dokumenty o pojištění 31 %
Cestovní průvodce, pokud by případně byl čas na prohlídku památek 22 %
Předměty, které nemají žádnou spojitost s podnikáním - Celý svět:
Plavky / sportovní oblečení 27 %
Fotografie rodiny 16 %
Dárek pro hostitele 15 %
|
- Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou
- Co je to hromadný extrém? Na jakých faktorech to závisí?
- Jaké příslušenství byste měli používat pro svůj vůz