Ocenění za nejefektivnější reklamu získala brněnská Ogilvy&Mather Morava
Brno, 26. listopadu 2013 - Brněnská agentura Ogilvy&Mather Morava dosáhla mimořádného úspěchu, když poprvé ve své historii a jako první moravská agentura získala ocenění v soutěži o nejefektivnější reklamu Effie 2013. S kampaní Tantum Verde - Rituály, kterou připravila a realizovala pro farmaceutickou společnost Medicom International, získala v konkurenci 64 přihlášených projektů bronz v kategorii “Spotřební zboží”.
"Když jsme se letos poprvé rozhodli přihlásit do soutěže o nejefektivnější reklamu, nečekali jsme, že hned napoprvé uspějeme. Velmi si proto vážíme získaného uznání a to i s ohledem na to, že se týká právě značky Tantum Verde. Staráme se o ni od jejího uvedení na český trh a výrazně jsme ji dopomohli k vedoucí pozici ve své kategorii,” uvedl Roman Valla, ředitel agentury Ogilvy&Mather Morava.
Tantum Verde zaznamenal v červnu 2013 oproti předchozímu roku nejvyšší nárůst prodejů mezi pěti nejvýznamnějšími značkami v segmentu „Bolest v krku“, a zároveň vykázal největší nárůst prodejů ve sledovaném období i po skončení kampaně. Realizovaná kampaň jednoznačně upevnila pozici Tantum Verde jako jedničky na trhu. Komunikační kampaň obsahující TV spot rituály byla převzata v dalších deseti zemích CEE.
(red)
|
- Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou
- Co je to hromadný extrém? Na jakých faktorech to závisí?
- Jaké příslušenství byste měli používat pro svůj vůz