Kreativci do projektu JIC se mohou hlásit už jen do pátku

Brno, 13. ledna 2016 - Už jen posledních pár dní je otevřená kreativní galerie jihomoravských profesionálů z kreativních odvětví. V ní můžou agentury i freelanceři ukázat své portfolio a nepřímo tak vyzvat ke spolupráci. Technologické firmy si z nich následně vyberou kreativce. Brno jim na spolupráci přispěje prostřednictvím JIC kreativní voucher až 100 tisíc korun.

kreativni vouchery jic brno

Do galerie na stránkách JIC se můžou hlásit architekti, odborníci na branding, UX i design služeb, copywriteři, marketéři, webdesigneři, průmysloví i grafičtí designeři i lidé věnující se scénografii, hudbě a zvuku nebo videu. „Zaregistroval jsem se, protože je to další z kanálů, kterým se můžu prezentovat. To, že jej spravuje respektovaná organizace a že všichni přihlášení musí splňovat určité podmínky, tomu navíc dává pro potenciální klienty důvěryhodnost. Těším se také na technologické firmy, se kterými mi to umožní spolupráci,“ vysvětluje své motivace průmyslový designér Jan Hřebíček.

Jak na to? Stačí se zaregistrovat na JIC kreativní voucher a vyplnit profil, jehož součástí jsou tři doporučení od zákazníků a pět ukázek realizací pro každou z přihlášených kategorií. Po schválení se profil zobrazí v kreativní galerii. Od 1. února začínají kreativce oslovovat zástupci technologických firem. Jakmile se spolu domluví a připraví návrh spolupráce, vloží na web žádost o voucher. Firma kreativcům zaplatí a-je li mezi vylosovanými, získá až 75 % nákladů zpět.

Podmínkou pro přihlášení kreativce je alespoň pětiletá praxe v oboru a sídlo či působiště na jižní Moravě. V noci z 15. ledna na 16. ledna se galerie uzavře a nebude možné do ní vkládat další informace. Losování podpořených spoluprací se odehraje 27. dubna na JIC.

Kde se vzal JIC kreativní voucher? Jedná se o poukaz na spolupráci firem a kreativců, jehož cílem je podpořit podnikání jihomoravských technologických společností. Brno tak podporuje profesionály z kreativních průmyslů, kteří v jihomoravské metropoli působí. Navazuje na projekt Kreativní Brno, který zmapoval, že ve městě pracuje v kreativním odvětví přibližně každý desátý. „Kreativními vouchery to ale nekončí. V rámci Plánu podpory kreativních průmyslů pokračujeme v revitalizaci městského brownfieldu na kreativní centrum-inkubátor, budeme také iniciovat vznik regionální filmové kanceláře, designcentra, tvůrčích rezidencí nebo založení nových tvůrčích oborů na univerzitách,“ upřesňuje koordinátorka podpory kreativních průmyslů Tereza Chrástová. Brno na JIC kreativní vouchery vyčlenilo 4 miliony korun. Vylosované spolupráce dosáhnou na finanční injekci v hodnotě až 75 % nákladů, maximálně 100 tisíc korun. Podobný projekt se uskutečňuje v České republice poprvé. Více informací naleznete na webu JIC.cz


Související články:

Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou

Kvalita zdravotní péče a hodnota poskytovaná pacientům jsou měřeny nejen úspěchem nabízených léčebných metod, ale také pověstí v odvětví. Lema Dental Clinic zaznamenala mimořádný úspěch získáním ocenění „Nejlepší zubní klinika v Evropě“ v roce 2023. Nacházející se v srdci Istanbulu, Lema Clinic obdržela toto prestižní ocenění jako důkaz svých vysokých...

Veletrhy, konference a semináře

<<  Prosinec 2024  >>
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Nejbližší akce

Žádné události

prehled_vinotek_v_Brne3-FIN

Přihlášení k odběru měsíčníku Šalina v PDF