Nové poradenské centrum E.ON v Brně pomůže lidem v režimu DPI
Brno, 4. listopadu 2021 - V Brně bylo otevřeno druhé poradenské centrum společnosti E.ON. Zákazníci ho najdou v přízemí obchodního centra Rozkvět na Náměstí Svobody a je výhradně určeno pro vyřizování požadavků zákazníků v režimu dodavatele poslední instance (DPI).
Společnost E.ON otevřením druhé pobočky v centru Brna reaguje na aktuální situaci, zvýšenou návštěvnost a delší čekací fronty u poradenského centra na Jakubském náměstí v Brně. Denně přechází ke společnosti E.ON z režimu dodavatele poslední instance tisíce zákazníků a i díky tomu jsou zákaznické linky a poradenská centra výrazně přetížená. Jen za čtyři pracovní dny minulého týdne evidovala zákaznická obsluha takový počet požadavků, který v běžném provozu chodí za dva měsíce. V zákaznických centrech pak vyřizují dvojnásobné množství zákazníků, než v uplynulých týdnech. Jen za minulý týden to bylo více než 1 000 návštěvníků.
„Naše centra v Českých Budějovicích a v Brně jsme už v minulých týdnech posílili personálně a prodloužili jsme i jejich pracovní dobu a teď otevíráme v Brně i druhé poradenské centrum. Děláme všechno pro to, abychom zvládli obsloužit co nejvíce zákazníků. Tato druhá pobočka je otevřená výhradně pro zákazníky v režimu DPI a vyřizování jejich požadavků. Její provoz zachováme tak dlouho, jak to bude nutné,“ vysvětluje Lucie Nejezchlebová, vedoucí poradenských center společnosti E.ON.
Poradenské centrum v OC Rozkvět na Náměstí Svobody má stejné otevírací hodiny jako běžné poradenském centrum na Jakubském náměstí a každý den bude otevřeno od 7 hodin. V pondělí a ve středu bude zavírat v 17 hodin, v úterý a ve čtvrtek v 16 hodin a v pátek ve 14 hodin. Vzhledem k tomu, že v poradenských centrech se uzavírají smlouvy online, je nutné, aby s sebou měli příchozí aktivní emailovou adresu. Buď svojí nebo svých rodinných příslušníků a také mobilní telefon kvůli ověřovacím kódům. Stejně tak se E.ON snaží čekajícím dobu strávenou u poboček zpříjemnit a nabízí jim tak kávu, čaj nebo drobné občerstvení.
Nejrychlejší zasmluvnění je online
Společnost E.ON se v režimu dodavatele poslední instance postarala o 200 tisíc zákazníků nespolehlivých dodavatelů. Z nich už několik desítek tisíc přešlo k E.ONu jako ke standardnímu dodavateli. Nejjednodušším způsobem, jak mohou klienti v režimu DPI přejít k E.ONu na standardní produkt, je využít online zasmluvnění na webu E.ONu, které funguje od minulého týdne. Stránka eon.cz/dpi byla vytvořená speciálně pro klienty v režimu DPI, aby se v současné situace mohli lépe zorientovat.
Zákazníci se zde dozví všechno podstatné, co potřebují vědět o režimu dodavatele poslední instance i o tom, jak se z něho dostat zpátky do běžného režimu. A nově si tu mohou i uzavřít smlouvu online. Vyhnou se tak frontám u zákaznických center a volání na extrémně přetíženou zákaznickou linku. Je také důležité, aby zákazníkům, kteří si nevěří v práci s počítačem nebo pro ně může být sjednání elektronického kontraktu obtížné, pomohli rodinní příslušníci nebo známí, kteří to zvládnou. Opravdu se v aktuální situaci jedná o nejrychlejší způsob, jak novou smlouvu uzavřít a odejít z režimu DPI.
|

- Jaké příslušenství byste měli používat pro svůj vůz
- Tipy pro péči o váš smartphone
- Co si musíte zabalit, než půjdete plavat

Jaké příslušenství byste měli používat pro svůj vůz
Jako majitel vozidla víte, že je důležité udržovat vozidlo v dobrém stavu. Nejenže díky tomu váš vůz vypadá hezčí, ale také pomáhá udržovat jeho bezproblémový provoz. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je používání autopříslušenství.Exkluzivní partner sekce


Kalendář vinařských akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Copyright © 2022 www.iBrno.cz - ISSN 1805-8531. Všechna práva vyhrazena.